Ojj.

2011-04-27 @ 20:11:17
Oj jägarns nu e de nog dags att skriva lite här igen . va ju en vecka sen ja skrev nu . . Skärpning nu :) . Just nu sitter jag på mitt rum och ser på klockan 8 hos stjärnorna . Är hur trött som helst. Igår va ja med Josefin :) Vi va på stan shoppade lite =) ja köpte nya skor . (sandaler)

Sen klockan 8 tog vi tåget till Linköping . Åkte till Josefins mammas jobb och åt lite vi beställde dit mat från Onlinepizza =) . Sen kom Andreas dit . Ja sov över hos honom. =) min älskling =) . Sen idag gick ja o älsk på stan . ja va tvungen o köpa nta byxor. haha va ett as stort hål i mina leggins ja hade innan. Sen blev det o käka på donken .Vid 16.00 gick ja till syrrans jobb =) älsk skulle hem o plugga . Nu ska ja se vidare på tvn .Efter bigbrother sen ska ja nog sova. ja e sååå trött. I morrn ska ja va hund vakt till Cally =) sen kommer älsk :D ha de bra puss heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback