Tisdag

2011-03-29 @ 21:24:51
Idag för ett år sen vid den här tiden låg ja på BB och var nybliven mamma :) ja kan inte fatta att det redan gått 1 år sen Jacob kom till världen. Idag blir han 1 år :D

Just nu sitter jag i vardagsrummet med mamma o syrran och kollar på kniven mot strupen. Vi åt för ett tag sen :) De blev Tacos idag. 

Va har ja gjort idag då? inte mkt , sov ju hos Becka. Hon o ja skulle hämta Jacob o ha honom idag. men Becka dissa mig :( så ja fick ha honom själv. Vi åkte hem o gosade o Jacob badade :) Han tycker de e kul att bada . Han skvätter o har kul :P sen har vi inte gjort så mkt. Maria hämtade Joppe vid 19.00 sen dess har ja inte gjort mkt tittat på tv och ätit mat. Ja känner mig inte så bra. har ont i magen och känner mig hängig :(

Nu ska ja hoppa in i en dusch innan klockan blir 22. för då börjar big brother o de får man ju inte missa :O:)  Kanske ger er en bild bomb sen :) med bilder på Jacob .

men ha de bra . pussheeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback