kväller

2011-03-28 @ 21:44:33
Sitter här hos Becka . Och ser på en Unge i minuten . Har även lite ont i skallen :/  Idag har ja varit med Josefin och Patric ett tag. Dom kom till mig igår. Jag mötte dom på stationen vid 17.00 vi gick då hem till mig ett tag för ja skulle käka o så. sen när klockan var vid halv 8 så gick vi upp till stan för vi skulle på bio :) vi såg Hur många lingon finns det i världen? . faan den va ju as bra =D haha .

I morrn är det tisdag den 29/3 och min lilla jacob blir 1år. :O fan va fort tiden går. vart har den tagit vägen? snart är han 15 och vill ha moppe :P hehe meen de får vi ta då.

i morrn ska ja ha min prins :) ska hämta honom vid 15.00 typ. :) vt inte riktigt va vi ska hitta på. men nåt blir det =) 

Nu ska ja gå o fixa lite dip o hämta chips :D vill svulla :D :P haha .. vi hörs :D pussss

Kommentarer

Postat av: linda me melle

du ska väll fira han i morn?;)

2011-03-28 @ 22:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback