Sova Snart.

2011-04-12 @ 00:39:03
Ligger här i min säng och ska snart sova. Kom på att de va dax för en lite uppdatering . . Har inte hänt något speciellt sen sist :( Varför händer aldrig nånting kul? .

Idag va ja på vårdcentralen för ja behövde nytt recept för min medicin e nästan slut. Och sen har ja inte gjort mkt,. Jooo just ja :D ja träffade min mosters o deras nya hund Cally :) hon är en Gatuhund från Rumänien. hur jävla underbar som helst :D . Vi ska åka ta en sån därifrån:D o de blir Callys bror Sky som vi ska ta :D Ja lääängtar tills han kommer =). De blir i månads skiftet som han kommer till Sverige.   ne nu snart måste ja verkligen sova. ja ska till vårdcetralen i morrn med. ska träffa nån kbt läkare elr va de heter :p .
Usch ja e så nervööös Jacob ska sövas i morgon för dom ska kolla trycket i hans ögon. o ja e så nervöös. så i morrn kanske ja inte får ha honom de beror på hur han är efteråt. Meen kanske får komma hem till dom iaf o träffa min prins .

ne nu avslutar ja här o lägger mig o försöker sova. natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback