Svea ^^

2009-04-09 @ 17:27:45

I måndags blev ja o Johanna fest sugna^^ så vi bestämmde oss för o dricka lite. :) Under dagen fick ja ett sms av Sabina som undrade va ja skulle göra i kväll. ja skrev att ja o Johanna va fest sugna o ville festa. o de ville hon med :) Så de blev förfest hemma hos min bror :) de va ja sabina johanna emma bror o sasse som va där o festade :) vi hade as kul :) vi sminkade min bror o massa :) haah .,.  Sen bar de av till svea skeppet :) kul som fan hade vi :D hahah ja o Sabina hångla ^^ o de va 2 killar som satt o kolla på oss hela tiden ^^ haha så jävla kuul  =D =D ...  sen blev de o sova hos min bror ^^ .

här kommer lite bilder från kvällen :)


Sabina o Laban :)    min bror sminkad :P 

 

jag xD                        Sabina på svea


Johanna o sabina    Emma johanna o sabina


Emma o Johanna   Sabina o ja ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback