13/12-09 05:40

2009-12-13 @ 05:51:48
Ligger i Kariins soffa o e deprimerad typ. Är trött som faan med ska sova snart. Tänkte bara skriva lite. Igår kom jag hit vid halv 10 . När Ja kom hit så satt vi vid datan en stund . Sen när kl blev 22.25 va de dags för idol finalen :d as bra:) Erik vann :) sen efter idol blev de datan igen:p. Idag vaknade vi kl 15.00 tror jag. Vi gick upp o klädde på oss. Sedan bar de av till donken för att äta lite. Sedan ringde johanna. Frågade om vi ville dra ut. Men vi hade inga pengar. Johanna skulle på oss inflyttnings fest så vi fick hänga med dit:) de va trevligt:) Men vi drog tidigt. Becka kom hit med Nicke. Vi drog till burger king. Äckligt. Haha. Vi gick hem sen . Och sen dess har jag suttit/legat ensam här i tvrummet. :( i morgon eller ida blir de att åka hem. Ska baka tårta :) fyller ju 20 i morgon:) Wiie. Pernilla stefan o alice kommer till oss på måndag:) de ser jag mest fram emot:) Hihi nu ska jag sova skriver mer i morgon:) pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback