ja va ska man skriva här ?

2009-12-30 @ 04:24:24
tjosan ..


ja e inte allt för bra på o uppdatera bloggen märker ja . Men de ska nog bli ändring på de tror ja :P

ja va ska man skriva? de har inte hänt så jädrans mycke sen sist. Va uppe i stockholm i Söndags Fixade lite o så.  När ja kom hem från sthlm så vare bara o åka till mamma o packa lite saker:) För ja skulle hem till mig Lägenhet . Älskling skulle ju komma :) Han kom till mej vid typ 21 tror ja klockan var. :) . Vi satt o kolla på tv o myste lite ^^ hihi sen kom Becka :) ja tog lite  kort på henne med hennes kamera :P . Sen så typ kolla vi på tv elr nåt :P Minns inte . haha bra minne man har va ;) . Becka sov iaf över =). Men hon drog vid kl 1 på måndan. För hon skulle iväg och klippa sig kl 2. ja o älskling sov till 15.15 haha xD. Sen ringde ja Becka och vi drog till Centrum för att handla lite =) Sen blev de o gå hem o laga mat =) blev kyckling med pomme o kassler med ja xD med sås :p . Efter maten blev de tv . Sen spelade älsk som vanligt . hihi.. Senare på kvällen blev de att se film o mysa =) vi såg på Linas  kvällsbok och sen Patrik 1,5 Dom e bra =) . Sen blev de o snacka lite med Emma på msn o spela röj-flaggor:) Gumman du borde träna lite på de;) sen blev de sängen o sova =) men först blev de lite myys (A) .
älskling vaknade tidigt idag . Han diskade:) tack älsk :) Sen skulle han åka hem för att han skulle träffa en kompis . Ja sov vidare när han åkte hem. Vaknade vid typ halv 4 tror ja klockan var :) . Packade ihop mina saker för att sedan bege mig till bussen . När ja kom hem till mamma var de bara att lämna väskan :) För ja skulle till stan med Syrran o Anna. hittade direkt inget ja ville ha .. Alla butiker har ju fan gått ut sig:/ finns inga snygga kläder längre.. Men sen till slut blev de att gå till H&m o köpa en mamma tjockis tröja.. mina börjar ju bli för korta :O


I morrn vet ni vad ja ska göra då :D:D Joo jag ska till stan och kolla på Erik o Calle :D Dom kommer till stan kl 17.00 .

nee skriver mer senare sen. ska se film nu sen sova...


Robin ja älskar dej <3 . Du är underbar o du är mitt allt. utan dej är ja ingenting.. 29/12-09 dagen de blev vi <3 :)

Kommentarer

Postat av: jenna

visst du kan lägga till mig, [email protected]

2009-12-31 @ 12:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback