Min Helg ^^

2009-12-10 @ 03:42:48
Hejsan allesammans nu tänkte ja skriva lite om min helg =) .


Fredag:

Vaknade man klockan 9.00 :( för att klockan 10 var de möte hos soc :/ sugiit.  Efter mötet åkte jag hem och la mig för att vila . Ja va super trött . Men Linnea ringde ett X antal gånger och väckte mig hehe men ja orka inte svara. ^^ Sen vakna ja . Åkte till linnea =) Vi va hemma hos linnea en stund. Sen blev de att åk hem till mej . För att ja skulle äta och packa lite . ja skulle sova hemma hos Linnea  så=)
Linneas Lille bror Anton var med oss oxå. Linnea var barnvakt så hon va tvungen att ta med  honom. Iaf sen när ja va klar med allt ja skulle göra hemma så åkte vi ner till resecentrum för att möta Tobias. När vi kom ner till resecentrum så satt han inne på pressbyrån och väntade . Anton gick in och hämtade honom . haha . När vi hämtat honom tog vi spårvagnen till Linnea . Vi satt bara vid varsin dator typ. Kul elr inte.. Aa sen typ så somnadeTobias . Så ja o Linnea gick upp o la oss i hennes mammas säng ^^ . När klockan var halv 5 så ringde Linneas mobil. Och då vare Patrik som ringde . Han hade tråkigt. Så Linnea sa att han kunde komma till henne. Så Linnea och ja fick gå o möta honom.  När vi kom tillbaka la ja mej i sängen igen för att de klart på Juno. Linnea o Patrik gick ner o satte sig o prata . ja somnade isängen där uppe.. xD . Linnea o Patrik kom upp igen efter ett tag. Dom började hålla på med varandra. Ja vaknade och kunde inte somna om för att dom höll på. Så ja tog mina saker och gick ner o la mej i soffan. Somnade kl 8..




Lördag: 

Vaknade jag klockan 11. Blev 3 timmars sömn. När ja kom in till Linneas rum så hade hennes mamma fått reda på att Tobias och Patrik hade sovit över. Så vi va tvugna o åka hem och Linnea fick kompisförbjud :/ . När ja kom hem la ja mej o sov . För ja va så jädrans trött :/
Sen när ja vaknade så åkte ja till Kariin
När ja kom dit så blev vi godis sugna som vanligt:P .. Så vi lämnade Izzie och gick till konsum uppe i Valla =). Vi tänkte ta bussen först men den skulle inte komma förrän om 19 min. När vi kom fram så kunde vi inte bestäma oss vad vi skulle ha. Till slut hittade vi lite. Efter vi varit där gick vi hem till hennes mamma som bor i Valla . Kariin va hungrig så vi hämtade lite mat. Sen tog vi bussen hem till Kariin igen. Sen resten av kvällem satt vi framför datorn och sega. Sen somna jag xD.


Söndag:

Kariin o ja hade tänkt gå på stan idag o kolla på bebis kläder. Men vi vaknade klockan 14.00 och skulle va hos hennes mamma klockan 14.30 så de blev inget stan istället fick vi gå hem till hennes mamma . Där vi skulle äta mat och baka .. Men ja käkade bara sen ville Becka att ja skulle komma hem . Tog tåget hem som gick halv 5 . Åkte hem till mamma först för  att lämna mina saker. Sen åkte ja o mamma hem till Becka för att hämta min soda streamer som min moster skulle köpa . Vi hämta även Becka med =) Hon skulle sova hos mej . Vi gick till Willys för att handla lite.. VI köpte dip o grönsaker . för vi skulle ha film mys =) . När vi kom hem så gick vi till videoaffären och hyrde film. Sen såg v film och sen sov vi. xD

Måndag:

Vaknade klockan 11. Gick upp och käka frukost Sen blev de att väcka Becka . För klockan 1 skulle ja va hos barnmorskan och becka hängde med mej . barnmorskan tog blodprov på mej, Usch .  Efter vi varit hos barnmorskan så drog vi till stan o kolla lite. Sen klockan 5 tog vi tåget till Linköping för att gå på Ikea =) . Vi hitta inget där . Så vi gick in på Ikano o kollade . Sen tog vi tåget hem. satt vid datan på kvällen o sen somna ja..

Tisdag: 

Gjorde ja inte ett skit typ.. va på stan med mamma o köpte skor.
Sen satt ja vid datan hela dan..

Ja får ju inte glömma att ja har pratat mee sötaste Robin varje dag med :D hihi.


Nu ska ja sluta skriva. haha ingen kommer väl orka läsa det här .
Pusshaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback