Ny header :D

2009-12-11 @ 04:42:48
Snygg header och bakgrund ja har va ? :D Becka har gjort den åt mig :D Tack så mkt :D .
men hon ska göra om den lite i morrn o så :)




Igår (torsdag) vaknade jag vid halv 3 typ av att Becka ringde och väckte mig . Skulle gå upp  o fixa mej o de så att ja kunde träffa Becka. Men den latmasken somnade :P Så ja o mamma o syrran drog till stan en stund . Köpte en varsin tomteluva =)
Sen skulle mamma till akupunkturen så ja o syrran gick hem. När mamma kom hem så gick hon o ja till stan till thephonehouse med min dator . För ja hade gjort nåt med den :P haha . Sen blev det att gå hem o äta lite mat. Kött och Pomme blev det idag =)

Sen när klockan blev 19.00 va de dags att börja dra sig mot stan igen . Dom hade tjejkväll 19.00.21.00 för tjejer =) .

Idag  gick jag in i vecka 27 (26+0) hihi snart e de fan dags :O

Ne nu ska ja typ krypa ner under täcket o sova :) hörs i morrn

Kommentarer

Postat av: Elin, ung mamma.

Så roligt! Grattis :)

2009-12-11 @ 08:51:25
URL: http://elinzollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback