hittade en text ja skrev för ett tag sen..

2009-02-25 @ 02:24:03


denna text hitta ja i mitt kellegeblock elr hur de stavas :P  skrev den den7/12-08 

Jag hatar att älska dej. Men tyvärr så gör ja det.
Du har stulit mitt hjärta. =(
Jag försöker glömma dej men det går inte. Du har sårat mig så många gånger.
Men endå tar jahg tillaka dej. VARFÖR ?
JAG HATAR ATT ÄLSKA DEJ.!
Du tar bara tillbaka mig när du inte får nån annan tjej. Ja ska skita i dej nu .
Men de går inte.
DU har stulit mitt hjärta.
Men en vacker dag ska ja ta det tillbaka och gå vidare.
Kommer den vackra dagen?
Det tror ja inte.
Du sa att vi skulle förlova oss om vi var tillsammans året ut . Men du Dissa mej efter en vecka.
och nu kanske du vill ha mej igen. Hur många chanser ska du ha ?
Jag orkar inte med dej snart..



Men nu har ja glömt bort honom vilket ja e glad för :D .han behandlade mig som skit..  ja har ett nytt liv nu ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback