suck

2009-02-26 @ 00:33:00

Allting känns skit nu.. Varför ska allt hända mig? ja har typ inga vänner ja sitter bara hemma hela dagarna o tråkar ingen vill va med mig .. Ingen kille vill ha mej. Ingen vill ha som vän ens! va ska ja göra ?



Ne nu ska ja inte va sån.. Idag harja varit me sabina :D vi gick på stan o glodde.Sen åkte vi hem till henne. Sen he till mej för ja skulle käka. Nä klockan va halv 7 så kom Hägga, Dagge oh Dan  och hömtade oss. v skulle o spela bowling.. Elr aa ja o sabina spelade inte. vi kollade´på när dom andra spelade..
På Sönda åker ja till Katrineholm :D o stannar där till Tisdag =)  så skönt de ska bli o komma bort från jävla tråkiga Norrköping ^^ ska träffa Marcus då me =) kanske....

Ja har inge jobb kvar.. kommer säkert inte få några pengar elr npt heller..vad ska ja göra nu då? ska se om dom har nått annat jobb.. elr om ja kan börja på den där skolan som dom snacka om?! får se va dom säger på fredag när ja ska träffa dom :P  ne nu ska ja se klart på 2½  men :P o fortsätta snacka med min bästa christian.. hihi han e så knäpp ibland :P nerå ja skojja hihi... men han e för söt.. :O..... hiih  men ni får  ha de  så bra..


Kommentarer

Postat av: Anonym

du får skyla dig helt själv när du inte sköter det:(

2009-02-27 @ 10:42:12

Postat av: Anonym

Du påstår att du inte har några vänner?.. ändå nämner du sex stycken i din blogg.. smart.

2009-02-28 @ 17:59:05

Postat av: Johanna

HAHAHa så jag e inte din vän kanske eller :S :S :S

2009-03-03 @ 22:30:03
URL: http://metrobloggen.se/DreaMerChick

Postat av: Johanna

Så du har inga vänner vad e jag dårrå :S??

2009-03-03 @ 22:31:59
URL: http://metrobloggen.se/DreaMerChick

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback