Fredag .

2009-07-17 @ 22:38:02
Hej alla :p jag skrev ett inlägg igår men de försvann :-( . Igår va jag på utebio med elin johanna o kalle. Vi drog dit med jens. Men vi satt inte hos han o hans vänner . Dom visade .Jiddra inte med zohan. Den va jätte bra. Idag har jag inte gjort mycke. Betalat hyran o elen har jag iaf gjort. Sen var jag o handlade med mamma o moster . Så nu har jag mat hemma igen :) fan jag e as trött. Somnade halv 10 i morse om inte senare. Kunde inte somna :( . Men så e De ibland. Ikväll händer inte ett skit vad ja vet . Blir väl o ta med mamma sig datorn in till elins rum o se film :) mysigt. Eller ne. De saknas ju nån o kolla med :( . Vill du komma o kolla med mig? :) snälla :p jag bits inte jag lovar :) va tråkigt de e o va hemma på en fredag helt ensam . Eller mamma e hemma men hon ska sova nu. I morgon ska jag nog sova i min egna lägenhet :) . Jag ska flytta till en etta. En 2a e för stort för mig . En etta räcker gott o väl . Gaah. Mina ögon går i kors snart. Jag e as trött . Blä. Men ja kommer inte kunna somna nu iaf. . Ne nu tackar jag för mig. Vi hörs senare eller s morgon:)bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback