God morgon / God natt xD

2009-07-15 @ 08:13:39
Becka och jag har precis lagt oss. Kl är Lix 08.05 o vi ska sova nu. Igår hade vi emelie här :) de va kul. Emelie o Becka drack lite :) Jag va inte sugen på o dricka så jag satt o spelade sims 3 o pratade med Robin <3 . Hoppas vi ser snart igen mitt pucko:p Hihi . Saknar dig . Sen när Emelie hade varit här så kom en killkompis till mig o Becka hit. . O när johan som han heter hade gått kom en annan killkompis Robban hit. Han gick nyss så nu sover typ Becka. Idag när vi vaknar ska vi städa. Först hos Becka sen hemma hos mig . Just ja. Vet ni . Becka o jag ska flytta ihop . Vi har sökt några 3or så vi får se om de blir nån flytt :) hoppas de kommer funka bara . Vi bråkar ganska ofta. Men hoppas de löser sig. Vi e ju som syskon <3 :) älskar dig Becka min bästa vän :) <3 . Jag saknar Robin :( han e mitt pucko :p Hihi. Ne nu vet jag inte vad jag ska skriva ner . Just ja. Becka hälsar god natt . . God natt . Hörs när jag vaknar . Ps. Robin jag tycker om dig <3 :)

Kommentarer

Postat av: Wavey~

Concreate



Con`cre*ate"\ (? or ?), v. t. To create at the same time.



If God did concreate grace with Adam. --Jer. Taylor.

2009-07-15 @ 09:50:15

Postat av: robin

Fattar inte att du sitter uppe så länge varje dag :)

Kan ju inte va kul :P

klart vi kan ses snart igen Bara komma hit för ja kan inte komma som tillfället är just nu .

Vem är det som är pucko igentligen ;) hahahah

2009-07-15 @ 20:04:03
URL: http://helosansalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback