Klockan är nu

2009-07-20 @ 07:22:09
07.12 o jag e vaken fortfarande. Becka har deckat för ett tag sen. Igår var jag med Becka, dennis o mojo. Vi var på deli o käka mat. När vi varit på deli åkte vi o hämtade Mia:) när vi hämtat henne åkte vi till cuebbar elle va de heter och tog en cider. När vi hade druckit upp sa Dennis att vi skulle vidare till wasa. Och ja hade bara mjukis byxor på mig. Haha men Dennis var snäll o körde hem mig så ja fick byta om. Jag ringde min syrra o anna med. Så dom hängde oxå med. Men dom drog fan lika fort. Anna e känslig mot alkohol. :p men efter ett tag kom emelie. De va kul. Så på wasa var det jag Becka mia o emelie:-) när dom stängde blev de o dra hem till o typ äta. Sen sova. XD . Ja borde sova snart så vi säger så så länge så hörs vi. God natt. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback