Mobilt

2009-07-14 @ 00:39:52
Sitter i bilen nu. Är på väg till björkvik :) jag o Becka ska till robin :) han ska tatuera Becka :) . Idag har jag varit på stan med elin o anna . Elin köpte kläder till alice :) . Sen åkte vi hem till mig en snabbis . Sen blev de o åka hem pappa o hämta pengar . Så vi kunde laga mat . Becka kom oxå o käka med oss . Det blev potatisgratäng med kött :) de vart as gott :) . Vi sitter nu i bilen med nicke o hans syrra teres o dunkar musik :p as nice :) . Sen har jag inte gjort så mycke vad jag vet :p . Oh vet ni en sak :p jag hade 1020 låtar på min mobil när jag fick den . Lix va fan ska man med så många låtar till? . Ne nu tackar jag för mig . Skriver senare sen kanske :) ha de nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback