Skönt

2009-07-11 @ 07:14:46
Ligger i sängen nu :p skriver från mobilen. Haha ganska coolt att man kan göra de.. Becka o nicke e här. Men dom ligger o sover nu. Igentligen skulle vi ha tältat ute vid lillsjön. Men jag fick svårt o andas. Sen spydde jag med :( så vi fick åka hem. Men de va endå skönt de va nämligen is kallt ute om vi skulle tältat. Undra om jag ska ta o sova lite nu så jag inte vaknar kl 5 idag med som jag o Becka gjorde igår. Vi ska ju nämligen städa hemma hos mig först. Sen blir de o gå över hem till Becka o städa. Har även pratat med sötaste rasmus i mobilen:) Hihi. Ne nu tackar jag nog för mig. De blir o sova nu tror jag. Just ja. Christian tror han bestämmer över mig fortfarande :s alltså han borde ta o skaffa sig ett liv. Ja saknar min systerdotter alice<3 träffade syrran stefan o alice idag en snabbis. Dom va här med en kartong med kökssaker till mig. Ne nu ska ja dejta kudden . Vi hörs. Haj då <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback