oj xD

2009-03-11 @ 22:26:03
oj ja har visst glömt skriva lite :O förlåt :/  
 
här om dan var ja j i Linköping med Becka :)  Vi var på Ikea. Hon handlade saker till sin lägenhet ..Hon flyttar ju hemifrån snart ^^ O ja ska få bo hos henne i 2 veckor ^^ Känn på den ni ^^ (BRB duschpaus ^^)så nu e ja tillbaka ^^  efter vi varit på ikea tänkte vi gå på bio. Men Becka ångra sig :( men men aja....  de blev o sitta hemma o ruttna framför denna dumburk istället .. o snacka med min sötnos så klart ^^hihi.

igår gjorde ja inte så mkt. Satt mest bara hemma .iaf på dagen. Sen på kvällen blev de Bio med Johanna . Vi såg på Män som hatar kvinnor. Fyfan va bra den va då:O Den började 21.15 o va slut vid kvart i 12 :O haha lååång film. men den va så jädrans bra :D . Ni måste se den ^^ .  När vi kom hem så kollade vi på film o tråkade. sen vare sov tajm^^


Idag har ja inte gjort så mkt. vaknade kvart över 3. O skulle på möte kl 4. haha lyckat =P Men ja satte mig endå vid datan när ja vakna. o snacka med finste TiaZ <3 =D ja hann endå i tid till mötet =D Sanaz va med på mötet =D . hihi . Efter mötet gick ja o mamma på stan o kollade lite =D . o handlade :P haha.., sen när ja kom hem snackade ja med min TiaZ igen <3 :D ... Sen hjälpte Becka mig o leta lägenhet :) Nu har ja gjort en intresseanmälan på en :D Hoppas ja får den :D 
o nu stter ja här o snackar med TiaZ <3 o ser på tv :) MTV :P .

ska ta kort på de ja köpt o så . Sen lägga in på BDB.. =D

Ha de gött .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback