19/5-09

2009-05-19 @ 13:58:46

Tisdag idag då fan va fort tiden går :O  Sitter hemma hos mej med Johanna =)  Vi ser på Disney Channel =) de e bra ^^ haha .  Snart ska vi nog till stan kanske o käka lite =) ja e hungrig ^^

I helgen hade ja typ fullt upp :P här kommer lite om min helg
Fredag: va ja med Becka ett tag =) Sen på kvällen kom en kompis från sthlm hit =) vi kollade på tv och drack lite =) .Blev o sova tidigt deen kvällen eftersom ja skulle upp tidigt på lördagen .


Lördag: Gick jag upp vid 8 . För o fixa iordning mej o så för när kl slog 9 skulle ja gå ut på gatan för att min mamma skulle hämta mej =) När mamma sen kom o hämta mej så åkte vi till Linköping. Eller till vreta rättare sagt . Syrrans klass hade nån familjedag där =) . De va kul . Dom hade guidning i ladugården. :P de stank :o haha usch. sen va de hunduppvisning o häst uppvisning =) . De va kul =) . När vi kom hem från Linköping vart de o åka hem till mamma o sova där. Jag hade lovat syrran o va med henne när mamma skulle på fest så :P


Söndag: va man tvungen o gå upp tidigt igen :o vi skulle till himpafältet . Där de va hundträff för Anton :P Vi träffade hans barnbarn :P haha de va såå coolt .. vi va där från typ 11 till 3 .. snacka om att man blev sooolbräänd :P haha . najjs :D 
sen på kvällen va ja med becka tror ja :P haha .. mitt minne kankse  inte e de bästa :P . 

Nee nu ska vi gå o handla mat ^^ huuungrig ^^  ha de gött ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback