25/5-09

2009-05-25 @ 01:30:25
Nu e de måndags natt ..söndag e en sån där äckligt seg dag :( .  Idag har ja inte gjort nånting bara varit hemma o segat  elr inte hemma hos mej . Men hos Becka ;D  hahaha vet ni en rolig sak :P?   haha ni kommer inte tycka att den va rolig men de tycker iaf jag :D   ja johanna o becka va hos en killkompis o typ söp. o sen hade ja tråkigt.. o rätt va de va så  fick ja nåt ryck :P fick en snor gubbe på fingret. så ja slängde iväg den. då sa ja till min kompis. haha ja slängde ut en gubbe för han betala inte hyran  och sen satt vi där o as garva jag o johanna ^^ :P hahaha .
  brb nu ska ja till macken en snabbis , kommer snart tillbaka o skriver mer

hej igen :) nu e ja tillbaka =D .  ja fick mej en macka men dom hade inte sån ja ville ha så då blev ja lite lessen i ögat :(  men de blev en macka med köttbullar :P de duger ju de med =) 



haha vill ni veta en cool sak ? =)   min bh knakar xD . haha nerå de är inte de som är coolt.. Nu ska ni få höra xD '
Becka började snacka med en kille på kamrat förut coolt va ? nerå men sen så fråga hon honom vart han bodde då svara han att han bodde i Norrköping becka ba aha okej var i Norrköping  då svara han att han bodde i Hageby^^ haha hon bara var i hageby . Då sa han att han bodde i korven . hon bara haha shiit haha ja bor mitt emot kroven .
haha efter de vågade inte becka kissa med öppen dörr ifall han hade en kikare o kollade in .. HAHAHA .. sen va hon tvungen o sminka sig o allt innan hon skulle ut ifall han kollade ut elr kom ut .. haha becka e allt lite rolig fan xD ..


Vi var o hyrde film förut :) Blev 3 st ^^ pretty woman frostbiten o sen  Du ska nog se att de går över.. så snart ska vi se film o käka popcorn ^^ mums ^^

I morrn ska ja nog till min älskade Kariin i Linköping :D asså ja älskar o va med henne =D hon e såå underbar o rolig o  allt :D .. Ingen Anna utan sin Kariin =D . (L) .

Nee nu ska ja nog inte tråka ut er mer :P . Hoppas ni orkar läsa allt ^^
j
ha de gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback