hahahahah LOL alltså

2009-05-30 @ 06:12:11
A en vän till B, jag vet att du är sjukt svartsjuk över att du såg oss busa lite. Och jag vet vad du känner även om du inte visar det, men du måste komma över mig. Och du verkar ju ha fullt upp med killar ändå så.. Du kan inte ha ALLA killar i hela världen det måste du fatta själv. Men snälla vännen om du nu verkligen vill ha någon, håll dig till en i taget. Vet att jag låter hård nu och att du kommer bli sur men du måste fatta.. Förlåt, men jag vill inte se dig som en "player", jag vill se dig lycklig.. Men jag akn inte göra dig lycklig.



hahaha ja vet fan inte om ja ska skratta eller gråta.. jag e fan inte svartsjuk för att du höll på med B, Ja skiter fullständigt i vad ni håller på med :S . Ja har kommit över dej för lääänge sen o de e ja fan glad över..Du ... ja håller mej fan till en i taget. Du kan ju be B  hålla sej till en i taget :S . hahaha tror du ens ja vill ha alla killar i världen elr ?? NEJ ja skulle fan inte tro de du gubben lilla... alltså sköt  dit så sköter ja mitt egna ..Lixom gör va fan du vill med B . ja skiter fan fullständigt i de..bara så du vet... alltså va fan får dej o tro att ja e sjukt svart sjuk för att du busa med B ? alltså shiit... Vill du se mej lycklig borde du fan hålla dej på avstång elr nåt..  LÄGG DEJ INTE I MITT LIV JA KAN SKÖTA DE SJÄLV........

Kommentarer

Postat av: Rebecka

HAHAHAHAHA... du blev ju sur/nere då ju .S

2009-05-30 @ 18:28:03
URL: http://rebeckaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback