Dagen efter dagen då dagen varit =S Hehe..

2009-11-08 @ 16:06:06
klockan är nu 15.44 ja sitter här och äter köttsoppa =) med en liten tiggande Anton bredvid mig :P


fyfan natten som va vill ja inte va med om igen. Linnea och ja åkte hem till mig för att sova i min lägenhet . Men efter ett tag så sa Linnea att hon skulle åka till Sebbe . Sånt gör man fan inte när man bestämmer o sova hos en kompis . Hon åkte iaf till Sebbe och då var klocka 22.00. Hon sa att ja skulle ringa när ja ville att hon skulle komma tillbaka.  Så ja ringde till henne när klockan var 1 . Men istället för att svara gjorde hon upptaget och sen stängde hon av mobilen. alltså fyfan va arg ja blev. Sen börjar Sebbe dryga som fan på msn . Linnea vet mycke väl att ja inte klarar sova i min lägenhet ensam. Ja fick panikångest och svårt att andas 2 gånger . Men Sebbe brydde sig ju inte ett skit o bad inte ens linnea komma tillbaka . Alltså så gör man fan inte mot en kompis , Iaf.  ja grät o kunde inte andas. tyck att ja är barnslig men de skiter ja fan i om ni tycker. Ringde min mamma vid halv 3. Hon tog cykeln o hämtade mig . Så d blev o sova hos mamma . Nu e man hemma hos mamma ringde till Linnea nyss o hon sa att hon "somna" hahah ska ja tro på det elr ?  Alla hennes saker e hemma hos mig. Men de skiter ja i . Hon får väl hämta de när ja har tid o åka hem. Och kan har ju inge busskort elr nåt så. haha .


Ska nog träffa Becka sen om hon vaknar nångång :p ja tror hon sover för hon svarar inte när ja ringer..
vaknade kl 14.00 idag och ja är fortfrande trött..

Ooh här om dagen kände ja bebisen sparka :) de va så mys :) kände nåt litet igår med :) hihi

Min näsa rinner :( bara ja inte blir sjuk. de e inte bra.. ja ska förresten vaccinera mig mot svininfluensan tror ja . vill inte bli sjuk i grisinfluensan :P hehe  . men nu ska ja fixa mig lite o sen tvinga morsan o hänga med till Ica :p hihi

skriver mer senare.. PussHaaj

Kommentarer

Postat av: zanna

Hur gammal är hennes pojkvän då?

2009-11-08 @ 20:46:41
URL: http://theospappamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback