Hos Kariin <3 :D

2009-11-29 @ 01:20:57
Hej allesammans..

Sitter hemma hos min bästa Kariin nu =) . Linnea är oxå med . Vi åkte hit igår kväll med 23.01 tåget . För vi hann inte med tåget som gick 22.01. Men iaf när vi kom hit igår så gjorde vi inte så mycke. Kollade på film och tog de lugnt. Vi satt och kollade på Nattbuss 807 :D Den är ju så jävla bra :D:D  Satt ju vid datorn med :P och då kommer Kariins ena råtta och biter mig i Tån :O vilken jävel :P hehe . Nu sitter jag i köket och lyssnar på musik. och hoppas att den lille ska sparka lite snart:P Kariin brukar sitta med handen på min mage o hoppas på att h*n ska sparka . men den vill inte de :P hihi

Idag vaknade vi klockan 15.00 . Ganska sent men vi kom inte i säng förrän sent heller =P  När vi vaknade så typ klädde vi på oss och gick till Donken för att köpa mat :) mumsigt. Men som vanligt orka ja inte en hel meny xD haha

Nu sitter ja bara här o snackar med sötaste Robin :) Linnea o Kariin är i vasrdagsrummet med nån kille :O va gör dom där inne igentligen;) haha nerå . 

I morgon åker ja nog hem . Ska kanske till Maria och Nicklas på måndag och Fika :D Sen åker ja nog tillbaka till Kariin:) Har endå inget o göra hemma så kan lika gärna va här hos henne :D 
Fan nu har ja druckit 1 liter Julmust Mohaha . mumsigt. hehe men inte allt påå en gång som tur e :O

Blää va tråkigt ja har de :( Ska nog smyga mig in till Kariin o dom :P hihi Om ja vågar :O
Skriver mer sen kanske elr i morrn..
pusshaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback