Ligger i sängen

2009-11-09 @ 05:30:35
Jag kom på att jag kan skriva Blogg från mobilen. :) ligger i sängen nu:) skönt. Ska försöka sova. Men e inte ett dugg trött Men måste ju sova klockan e mycke. Jag är hemma hos Becka förresten :) ovanligt va? Neeh . Hihi . Becka och jag har bestämt oss för att vi ska flytta ihop :) vi får se hur de går. Vi har sökt några lägenheter . Plus ett radhus :) Hihi . Idag har jag inte gjort nånting typ . Åkte till Becka vid typ halv 7 . Sen har vi bara Nördat data. Och sett på ensam mamma söker de va Sista avsnittet idag:) Hihi vi har även sett 2 filmer som gick på tv:) den sista filmen va bäst:) . Bang bang orangutang . Ne nu börjar jag bli trött ska stänga av här o sova. Skriver mer när jag vaknat. Så lägger jag även ut magbilderna:) pusshaj . God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback