Sitter här.

2009-11-18 @ 02:26:51
Sitter i soffan och ser på tv med söt. Eller han har min dator . Så jag får skriva från mobilen. Jag har ont i ögat . Kan knappt blinka. Tror de e en vagel :( . Nu börjar hannah montana på tv :) weej. Idag har jag inte gjort ett skit typ . Bara varit hemma o segat. Usch de regnar ute med. Jag längtar tills på söndag :) då kommer dom som har åkt ur idol hit till stan i norrköping :) de måste jag se :) . Min Mage växer och har sig :p min navel börjar försvinna :o Haha . Förut kunde jag stoppa in lillfingret. Men inte längre. Haha kanske inte så najs. Men Haha de Skiter jag i . Snart ska jag nog krypa ner under täcket. O mysa med mig själv :p Haha xD . Nu ska jag hämta lite cola tror jag :p Vet inte vad jag ska skriva mer :o ska pussa lite på söt med om han inte e för inne i datorn:p Hehe skriver mer i morgon. Pusshaj.

Kommentarer

Postat av: emmi

Hej, jag tänkte bara fråga vart Idolerna kommer och om du vet om Rabih också kommer? :) Mysigt med bebismage dessutom, man blir lite avis faktiskt, hihi!

Lycka till och ta hand om dig, och jag blir jätteglad om du svarar! :)

2009-11-19 @ 18:52:48
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/

Postat av: emmi

Hej, jag tänkte bara fråga vart Idolerna kommer och om du vet om Rabih också kommer? :) Mysigt med bebismage dessutom, man blir lite avis faktiskt, hihi!

Lycka till och ta hand om dig, och jag blir jätteglad om du svarar! :)

2009-11-19 @ 18:53:06
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/

Postat av: petra

vi är ungefär i samma vecka, förstår inte hur du kunde ha så stor mage. tvillingar på G eller? ;)

2009-11-23 @ 23:29:39
URL: http://pepafasth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback