trött seg fredag ^^

2009-11-06 @ 20:55:30

tjo allesammans xD
nu tänkte ja skriva om min vecka så nu blir de kanske mycket att skriva :P  men de tror ja inte för ja har inte gjort så mkt  i veckan . :P



Måndag: från Söndag till måndag sov ja hos Becka blev att gå upp tidigt för att kl 13.00 skulle ja till barnmorskan :) de gick bra . kollade vikten o blodtryck o så.. Allt såg bra ut =) har gått ner 6 kg :D as najs. V i lyssnade även på bebisen hjärta.. ooh såå gulligt de va . hihi längtar tills den lille kommer ut  Linnea o Becka var med mig hos barnmorskan:) . barnmorskan frågade mig även om ja ville vaccinera mig mot svininfluensan men ja va osäker nu . Efter att ja vart hos barn morskan så va ja med Linnea =)  ja sov över hos henne den natten. Elr Haha  sov o sov kan man väl inte säga. för vi sov ingenting den natten.


Tisdag: Va ja med Linnea =) ja somnade kl 6 på morgonen och fick sova till halv 8 sen var vi tvugna o åka  . Linnea hade skola . Men hon orkade inte åka till skolan så vi gick hem till mamma o skulle sova.. Men de gick ju åt skogen :p för Davve kom =) hihi men när han drog sov vi :) . När vi vakna så drog Linnea hem . Och ja gick upp till datorn en stund. Sen blev de sova igen :D Sen när ja vakna blev de datorn resten av kvällen.  Åkte till becka p kvällen och sov över hos henne..

Onsdag: vaknade hemma hos Becka hade tandläkar tid halv 12 becka hade lovat och hänga med . Men tror ni ja fick upp henne elr ?? Nae de fick ja inte.. så ja drog inte . för till tandläkaren går jag verkligen inte ensam. Linnea kom till Becka. vi stanna inte länge för ja va tvungen o gå hem. Mamma hade ingen nyckel.. Den kvällen sov jag hos Linnea med =)

Torsdag: somnade sent inatt med ^^ vet inte vilken tid. Men vi sov iaf till kl 14.00 satte oss vid datorn en stund. Sen va vi tvugna o klä på oss o de. För att vi skulle träffa Linneas Kontaktperson Bea =) . En trevlig tjej de =) .
Vi drog till skafferiet och fikade och pratade :) . Sen efter de blev de o gå hem. Linnea drog till Sebbe. Jag drog till Ica för att möta min mamma och syrran . Sen gick vi hem. De blev o gå hem och äta. Sen när klockan var halv 7 blev det oh gå och möta Johanna utanför friskis och svettis .
Vi gick hem till Johanna för att hon skulle hämta saker . Hon skulle sova över hos mig =) . Meen på kvällen sen ringde T och fråga om vi ville komma till Vånga o spela gh o se film . Så de blev att åka till Vånga till T ovh hans vän Patrik. elr aa dom kom o hämta oss =) . Vi såg på en skräckfilm Km31 heter den .men den va inte ens läskig. Vi somnade sent.

Fredag: Vaknade vid 13.00 tror ja klockan var. Var trångt i sängen haha vi skulle sova 4 st i en 160säng men Johanna la sig på en madrass sen och sov . Så ja fick sova mellan dom 2 boysen ^^ haha . men när vi hade vaknat blev det att åka hem. När ja kom hem träffade Jag Linnea. Vi gick hem till Mamma sen blev de o gå till Donken o äta lite. När vi vart på stan drog vi hem till Linnea hon skulle packa . :) och ska sova hos mej hela helgen . Nu sitter vi och ser på idol. Ja somnade en stund . hehe  ..

Ooh en sak .. ja går in i vecka 22 Graviditetsvecka 21 idag :D coolt - ihih. nu tackar ja för mmig skriver mer sen ikväll kanske .PussHaaj.



 här e filmen vi såg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback