vaken :/

2009-11-02 @ 04:51:19
usch det är verkligen inte bra . jah är vaken och klockan är 03.55. jah kan verkligen inte sova :(  har försökt men de går inte :( hur ska man göra får o kunna somna om kvällarna. Vill inte sova så sent :( ja ska snart försöka sova igen. Ja får sova på soffan för Becka e här =) . Hon tog sista bussen hit som gick halv 12 =) Men nu ligger hon o snarkar i sängen hehe Mamma o becka ligger o snarkar ikapp :P haha ni ska höra dom :P



Ifredags va ja på otten med Becka o Sarah och hennes kompisar :) de va ganska najjs . faan ja dansa nykter både i torsdags o fredags. va har hänt med mig ^^ ? hehe ja e nog inte så blyg längre som ja va förut . de e ju ett framsteg:)  När becka o dom va uppe på scen så stog ja nedanför . För så modig e ja inte så ja kan dansa på scenen :P Men iaf . Då när ja stod där nere så kom de fram en kille till mig och fråga om ja kände igen honom. Men de gjorde ja inte :/ sen  så sa vart ja bodde o allt :O ja bah shit hur vet han vart ja bor . elr aa mamma :P o sen visste han att ja va gravid med :O hehe. Men sen efteråt kände ja fan igen han.. :P hehe snackade ju med han på msn . oc han bor på våningen över min mamma :P hehe . Han gick bakom mig när ja gick hem från otten Och han va sur elr nåt . Fick inte åka med han i hissen :P




Lördag ^^
igår lördag blev de att ta det lungt hemma hos Becka. Vi käkade good mat o hade de mys =) kollade på film och käka chips o dip . somnade vid typ 4 :P ao sen hände de inte så mkt mer på lördagen...

SÖndag..
Då blev ja väckt klockan 10 av att Linnea ringer och väckeer mig:P hon fråga om vi skulle ses. Ja ville sova mer så ja sa aa de kan vi ja hör av mig sen när jag har vaknat .. När klockan var 13.00 så vaknade jag . hihi gick då upp och satte mig vid datan för o se om Linnea va inne ^^ och de va hon. Så vi bestämde att hon skulle komma till hageby. O jag gick och mötte henne vid bussen. Sen gick vi upp till Becka för att hämta min väska . Sen gick vi till centrum.

tyvärr får ja sluta skriva nu.. ja somnar snart. skriver mer senare . godnatt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback