alltså.

2009-10-17 @ 22:41:53
jag blir så jävla sur .. Ja satt och cama med en kille och så skulle ja gå på toa . Och då råkar han se min mamma gå förbi i camen , Och när ja är tillbaka kommer han med ooh fan din mamma e så sexig. Ja bara okej men hon är endå för gammal för dig . Han bara låt henne avgöra de. Men va fan tror han seriöst att ja vill att min mamma på 46 år ska  snacka med en i min ålder :S och han va desutom lika gammal som min bror :S alltså seriöst. Lite vett i hjärnan borde han fan ha. Så fråga han om min mamma har msn elr facebook . ja bara neej. Då kommer han med har hon mobil elr ? . hahahah seriöst  tror han verkligen ja kommer ge ut de till henne ? never ever lixom.. Sen så fråga ja honom . va fan skulle du tycka om din mamma börja snacka med nån i din ålder o sen bli tsm med ? han bara mig gör de inget . bara hon är lycklig. hahahahah ska man tro på de elr ?. alltså ja blir så irriterad på såna killar :S  visst min mamma snackar mkt med yngre killar. Men får ja o min syrra reda på de då blir de inge kul för mamma.. För lixom. De känns endå helt sjukt att våran mamma snackar med killar i våran ålder .. Va skulle ni tycka om era föräldrar snacka med såna i din ålder ? skulle inte ni oxå börja fundera ? . Nog skrivet om de..



Annars i kväll har vi tittat på Körslaget :)as bra . Ola äger ju som vanligt :) . Sen har ja bara suttit här o inte gjort ett skit . Ska väl snart byta data me Linnea så hon får sitta på internet lite. Så ska ja spela sims .. i morrn ska vi upp till hageby stallet o se när syrran tävlar. ^^,  nu ska ja kolla vidare på mina sidor . Sen spela sims :D ,

Ha de bra alla.. pusshej.!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback