Lördag xD

2009-10-24 @ 14:45:36
Sitter på tåget nu på väg från linköping . Åkte till Kariin igår kväll med 22 tåget :) Kariin mötte mig på stationen sen gick vi hem till henne. Vi hade as kul . Haha . Man har alltid roligt med henne :) idag åker hon till umeå så kommer inte träffa henne på länge :( . Igår gick jag in i vecka 20 och graviditets vecka 19 . Nu har jag alltså gått halva tiden :-o Shit va fort tiden går . Var på ultra ljud igår med :) ni kan få se bilder sen. Då jag e inne på mobilen o skriver nu. Tåget e nu i kimstad så snart e vi i norrköping :) idag vet jag inte vad som händer . Får la se. Blir väl o va hemma o sega . Ska hem till mig sen iaf med elin o anna . Jag ska hämta lite kläder o min kamera som elin ska få. På tisdag ska jag till närpolisen på förhör Usch . Nu ska jag logga ur . Skriver sen. Puss hej.

Kommentarer

Postat av: Anonym

asså seriöst.. sover du aldrig hemma?

2009-10-26 @ 02:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback