Måndag !

2009-10-27 @ 12:05:16
hejsan. har inte skrivit sen i lördags men ja vet inte riktigt va ja ska skriva. Händer ju inte så mkt nytt .
När ja åkte hem från Kariin i Lördags så kom Karro o Lizz på tåget i kimstad :D weej . Kul o få träffa dom igen :) träffar typ aldrig dom:/  När vi gick av så gick vi bort till spånkan och åkte upp till söder tull där vi träffa Elin o Anna. När vi kom upp till söder tull stog mamma Elin o Anna där o vänta på mig . Elin hälsa på Karro o Lizz med . Sen gick vi till 113 för att ja Elin o Anna skulle hem till mig en snabbis o hämta min Kamera som Elin fick av mig . Visst e ja snäll ibland ^^

När vi hade varit hemma hos mig och var på väg till bussen så såg ja att Lizz hade smsat mej o frågat om hon o karro kunde komma till mej . Men ja va ju inte hemma så dom fick komma till mamma =) vi mötte dom utanför gotto. Så hängde vi först med karro till donken hon köpte en paj . Sedan gick vi upp till gotto igen för o se om Lizz va klar o de va hon så då drog vi hem till morsan. Vi satt o kollade massa gamla bilder på datorn.. ååh saknar tiderna med er :(  Sen vid typ 8 elr va klockan var så drog dom . Dom skulle på fest tror ja .? . Men de va iaf kul o träffa er:D <3. Tog några bilder på dom med:D Ni får se dom sen längre ner i inlägget . de va min lördag ^^  Skulle igentligen med becka ut. men ja palla inte..


usch idag ska ja på förhör för de där bråket som blev utanför bowlingen. ja hatar verkligen o gå på sånt :(
usch ja vill verkligen inte ..




ooh På måndag ska ja till barnmorskan :) najjs.  ja har tydligen gått ner massa i vikt :O shit alltså. haha men aa :P nu sk ja klä på mig :P . skriver senare i kväll..


här kommer bilderna :D


bästa syskonen<3              karro <3                    lizz <3           mer bilder på bdb :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback