Natt xD

2009-10-28 @ 02:24:53
jag är fortfarande vaken :O kan inte somna . Är inte trött :/ Måste lägga mig och försöka sova snart Jag ska ju till Jobbet i morrn . Måste orka gå upp ju . Men de lär ja aldrig göra.. Men gör ja inte de så blir inte storesyrran glad :( o inte dom på jobbet heller . Men syrran blir nog värst . hiih Henne ska man akta sig för ibland :P .. Nu har ja iaf lagt mig i söngen och satt på en film och hoppas ja ska kunna somna :)  ja ser på Den där Mary . Den är ganska bra. Nu ringde mobilen får ju aldrig sova :P hehe nerå ^^



Just ja .., idag va ja ju på förhör. De gick faktiskt jätte bra bättre en ja trodde . hihi. men om de blir rättegång behöver ja inte vara med osm vittne ^^ de är najjs :) . hihi bara för de finns så många andra som kan vittna så slipper jag nog ^^ . Sen efter förhöret blev de o åka hem till mej för Gunilla skulle komma. Vi skulle snacka lite.. blää:P  men man måste göra sånt ibland med.  nu ska ja sluta skriva kommer inte på mer o skriva. skriver mer i morrn . pussheej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback