Nu e de dax o skriva igen tror ja xD

2009-10-16 @ 21:28:25
hej allesammans . Nu tänkte ja skriva om min vecka ja börjar från söndags. :P.

Söndag: Åkte till syrran vid 2 tiden typ. Vi släppte av Anna hemma hos henne sen vidare till syrran. jag fick byta bajs blöja på Alice 2 gånger, Usch . hehe men ja måste ju lära mig .
aa men nu tillbaka till Söndagen. När vi kom hem från syrran gjorde ja inte ett skit va ja .


Måndag: Gjorde ja ingenting heller.. Gick ut o gick 1 timme . det var nog det enda . va ja minns ^^ .Blev att sova tidigt..



Tisdag: sov ja till halv 10 . Då vare bara att gå upp och äta frukost och klä på sig. För när kl va 10.30 så va Stefan utanför mig. För han skulle följa mig till Jobbet. Började ju jobba idag. :) . De va kul på jobbet. men fick mest torka bord o så. Fick stå i kassan med.. De va lite läskigt. Efter jobbet va ja med Linnea :) .


Onsdag: jaa va gjorde ja då..Jo ja va med Linnea :). Hon sov över hos mig :) Vi träffa Sebbe och såg på film..


Torsdag: Va ja med Linnea igen. ja va hemma från jobbet :( hade halsbränna o min näsa rann.. Linnea Sov hos mej igen :) . Vi va hos Sebbe O gjorde typ inte ett skit ..


Fredag: De e ju idag :D . är med Linnea :) Hon ska sova här hela helgen.:D vi sitter o ser på Idol just nu =) . Sen vet ja inte va som händer får la se. neeh nu ska ni få lite bilder från i söndags som ja tog hos syrran

mamma smakar gott hihi de finns mer bilder men orkar inte lägga ut dom nu .men här e några ^^



Skriver mer sen elr nångång :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback