oj xD

2009-10-08 @ 18:04:59
hellojsan.

ja har inte skrivit blogg sen i söndags endå har 30 st läst min blogg idag :) de e Najjs :) .

Min vecka har varit ganska tråkig faktiskt . Har inte haft nånting o blogga om direkt.  har varit hemma hos mamma hela veckan typ. Ja trivs inte i hageby . Därför ja inte är i min egna lägenhet. Ja känner mig inte trygg där . Men letar ny lägenhet och hoppas ja hittar en snart :) . kan inte bo kvar i hageby sen heller när bebis kommer. Bor ju lixom på 3 våningen högst upp utan hiss.. Så de funkar ju inte.. O pappa säger att ja inte får bo kvar där . Så får väl se om ja hittar en lägenhet snart :) . 


Igår var tanken att ja skulle sova hemma hos mej .  Mötte Johanna på stan  vid kl 10 . Så åkte vi hem till Becka för att vi ville låna Twilight. När vi hämtat den gick vi hem till mej o packade ner täcke o kudde för o sedan dra oss hem till min bror . Det blev o sova hemma hos honom =)


Idag känns de som ja har gått hela dan. Gick hem från bror  sen gick ja o johanna o lämna tillaka twilight. Efter de blev de en promenad till Hageby för o handla . Sen hem därifrån gick hem o käka lite. Efter de blev de o dra till korven o träffa en tjej som köpte min mp3 spelare. Sen hem igen.  Sen till centrum igen o köpa bussbiljett. sen till bussen haha ja  känner mig helt slut ..


Just ja :) ja har fått jobb nu . Börjar på Tisdag :) kl 11-15  2 dagar i veckan :) . På ett Cafe =) .  de blir najjz .

På Sönda ska vi till Linköping till syrran o systerdotter Alice:D weej. saknar dom <3



I morgon går  ja in i vecka 17 :) fan va fort tiden går :O .

här kommer en bild på min mage^^


ser ja gravid ut elr bara tjock?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback