Sovdags ..

2009-10-08 @ 23:01:41
Snart ska ja krypa ner i sängen o sova . Jag är sjukt trött . :/  Måste vända tillbaka dygnet nu ju eftersom ja börjar jobba på tisdag. .

Shiit ja kan inte fatta en att ja ska bli mamma .. Ibland när man sitter på toa så kommer alla tankar .. Meen aa ja får snacka med min syrra ^^ Hon vet ju hur de är ^^ hehe .

Neeh nu ska ja nog krypa ner tror ja .. om ja kommer kunna sova.. Ja hoppas de.. Men ja kommer säkert inte lägga mig nu :O elr jo ja tar nog med datan o lägger mig i sängen :) . ja e fan trött..

va händer i morrn då:D:D: Jooo ja åker nog till min Kariin o stannar där till Lördag :D Och på sönda blir de linköping igen :D weej..  Neeh nu tar ja med mig datan o kryper ner ^^  ska snacka lite med kariin innan ja somnar :) ..

ha de gött .. bye bye (A)

Kommentarer

Postat av: frida

fin blogg :-)

vilken månad är du i?

2009-10-09 @ 15:32:24
URL: http://ffridaddahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback