Stan idag :D

2009-10-29 @ 14:52:16
Håller på o fixa nudlar nu :) e hungrig .. Och de fanns inget annat hemma som ja orkar fixa :P .  ja vet ja är lat ^^ Sitter och lyssnar på bästa låten med :) MIn syrras låt :D den e sååå bäst :) .Nu ska ja äta nudlar o vänta på att klockan ska bli 16.00  För då ska ja nämligen till stan :) o träffa Emma , Johanna o Lenne :) vi ska shoppa :D  vi ska kolla bebis saker med ju så klart^^ hihi .


hehe ja  visste att min kära storesyrra skulle kommentera mitt förra inlägg om att ja inte vart i skolan. Ja måste akta mig för henne ^^ hon läser ju min blogg ja får nog tänka på va ja skriver hihi^^  nerå.. hehe  tur att inte min mamma har hittat den en xD haha .

oj haha ja glömde bort att ja skrev blogg. har suttit o rensat msn ^^ ,

i morgon går ja in i vecka 21. och graviditets vecka 20 :D fort tiden går :O


Nu ska ja dra mig till stan bye..

Kommentarer

Postat av: Anonym

jag har hittat din sida faktiskt :)

2009-10-31 @ 10:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback