Trött o seg.

2009-10-22 @ 09:02:53
Usch. Nu sitter vi på bussen på väg till sthlm :) fett jobbigt o sitta stil i typ 2 timmar. Vi har åkt i typ 15 min o har redan ont i benen o ryggen. De suger o va gravid när man ska sitta på länge . Om drygt 30 min är vi framme i nyköping. Johanna o jag har redan hunnit tjafsa Haha. Hur ska denna dag bli ? Hoppas vi håller sams. När vi kommer fram till sthlm ska vi träffa ramella :) sen ska vi gå på stan o glo:) punktshop xD . Hehe . Ska se om jag hittar nåt fint till bebis . Längtar tills i morgon. Då får jag se bebis :)ska ju på ultra ljud då :)ne nu ska jag avsluta . Börjar må illa. De tids o va åksjuk :( skriver mer senare under dagen :) pusshaj<3 ps. saknar min Sötnos .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback