Godnatt

2009-09-20 @ 22:49:46
Sitter här nu igen . min näsa rinner som fan :O börjar bli förkyld tror ja. Annars retas kroppen bara lite med mig . Min bror klaga nyss på min blogg . att ja gör för mkt smajlisar. haha får väl sluta med det då :O . men de blir svååårt . ja e ju så van o göra dom . Ska alldeles snart gå o lägga mej o sova . Det ska bli såå skönt. Syrran sa åt mig att dricka massa vatten med . Så nu sitter ja med en vatten flaska o dricker för fullt ! Det är ju fan inte bra för mig o va sjuk nu . Får hoppas de bar är så idag . Min kropp retas med mig ibland, men man vet ju aldrig. Så vad har ja gjort idag då? cyklade hem till bror med mamma . mamma hjälpte honom o fixa lite. Han hade fått saker av sin granne . Ja har fått ett skötbord av den snubben. Men aa de såg inte ut som ett iaf . Sen hyrde mamma o ja 2 filmer som Elin o ja har sett på.. Det var 17 Again och sen nya Hannah Montana filmen . Den va inte såå bra men den funka.. 17 again va skit bra =) Zack e såå snygg. Grr ^^ Sen har ja inte gjort så mkt mer idag . Va i affären med o handla lite . Borde sova nu  så ja kommer upp skapligt i morrn. Ska ju på möte =) Ska börja jobba nu snart igen . De e de ja ska på möte om. Men denna gången blir de inte hunddagiset.. De blir inge bra med alla tider med barnmorskan o  allt. Så de får bli nåt inne i stan . Men de ska nog funka :) . Neeh nu tackar ja för mig skriver mer i morrn efter mötet .
Godnatt allesammans <3<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback