Måndag 28/9

2009-09-28 @ 13:05:48
hejsan hoppsan.

De känns inte som ja e gravid. ja e ju redan tjock sen innan så de syns inget på magen heller :/  ja känner mig helt normal. förutom att ja får hjärtklappning lite då och då. Men de kanske för tidigt o känna nåt . e ju bara i vecka 15 en så länge. såå de kommer väl sen ^^ får man hoppas xD
jag längtar till den 23 oktober . Då ska ja på ultraljud :)



Sitter här i soffan hemma hos mamma o ser på tv och väntar på att Sabina ska höra av sig. Ska träffa henne en stund idag . :) . Senare sen ska ja va med Becka , De blir o sova hemma hos mig idag . haha har inte gjort de på flera veckor fan xD. Ska diska o städa lite hemma sen xD . får se om Becka orkar hjälpa till elr om ja ska göra allt sj.


Igår åkte ja ju hem från Linköping för att Becka tjata på mej typ hela dan. Men sen när ja väl kom hem så "orkade" inte becka ses för hon va deppig. Men sen läste ja hennes blogg o såg att hon va med Tessie. Dålig stil. Hon kunde ju sagt sanningen ist för o ljuga så där. Snacka om att ja blev sur :( . Men nu e ja inte sur på henne längre. Bara hon inte dissar idag igen.


Just ja xD . gårdagen i Linköping va bra =) , Ja Kariin Ciggen o kariins mamma va på Ikea o handla lite xD. Annars gjorde vi inte såå mkt . typ.



Faan säg inte att ja börjar bli sjuk igen . :( min näsa rinner igen:/ .  Ska snart upp till stan o träffa Sabina =) . sen kommer becka med =) . kuligt .

men nu ska ja borsta håret o sminka mig lite :P ha de bra h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback