helg.

2009-09-06 @ 17:19:05

 Min lördag började med att mamma väckte mig kl 4 på morgonen  för o fråga om ja skulle med till Loppisen. Men ja orkade inte.. Så ja låg kvar i sängen . Men ja kunde inte somna om så när kl var 20 över 4 så gick ja upp o sa att ja hänger väl med då . Vi skulle va på loppisen kvart i 5 . så vi hade  liite bråttom. Men vi han för de va ingen trafik .. När vi kom fram mötte vi mammas jobbar kompis Helen där :) Som vi skulle stå o sälja med .. När vi hade plockat upp alla saker va de lite folk redan vid 5 som  kom o köpte  saker av oss :O När vi satt där så va de iiiis kallt .. frös nästan ihjäl :P haha . Men sen framåt typ 11-12 så blev ja lite varmare :D . Ja gick runt o kollade lite på loppisen o köpte en babysitter för 50 kr :) o sen lite bebiskläder :D hihi .. ja vet att de är tidigt. men ja vill :D . Sen senare kom Elin o Anna så då gick vi till ÖB o köpte cigg åt mamma :P hennes tog slut xD. Sen vid halv 3 åkte vi hem ^^ för allt folk  begav sig hemåt . :P . Sen när vi kom hem blev de o vila 45 min. Sen bar de av till stan o träffa elin o anna o Emma :D . dom köpte lite godis . sen käka vi mat på stan med . inte bra :O . fyy på mej .  Men sen blev de o åka hem igen  till mamma . hyrde film o såg på sommarkrysset .. Sen gick ja o la mig vid 11 :) bra gjort ^^ sen vakna ja vid 9 ida .. o nu sítter ja hemma hos mej ,. Ja ska faktiskt sova hemma hos mej ida .. ENSAM :O läääskigt ^^ haha . Nee nu ska ja få med mej becka till willys :P ja e sugen  på dip o grönsaker :D mums :D .. hehe ., Anton e hos mej den här veckan med :) min lilla söt hund =) . hihi .. Men nu ska ja dra mej . skriver mer sen kanske.. ha de gött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback