sjuk :/ ?

2009-09-22 @ 00:03:18
Sitter hemma hos Becka nu . Mår inge bra :( Min näsa rinner o mitt öga e cepe ja fryser o har ont i skallen :( .
Idag har ja varit på stan med Sabina =)  Sen på möte om jobb . Sabina var med mig på mötet . När mötet var slut så gick vi upp till stan igen. Kollade lite. Sen kolla vi om Sabinas bror jobba för hon skulle snacka med honom . Men han var ledig idag . Sen så ville Sabina åka hem . Så då ringde jag till Becka  o frågade om hon ville hänga med till Max . OCh de ville hon . Så ja gick o lämna av Sabina vid konstmuseet. O sen gick ja till Söder Tull o satt o vänta på Becka.. Efter ttp 30 min eller nåt så kom hon med bussen . Så då gick vi ner till Max o käkade . Efter att vi hade ätit drog vi hem till mamma. Satt där en stund vid datan typ . Efter ett tag så kom mamma hem . Då ringde hon till en tjej i Ättetorp . För ja har blivit erbjuden en lägenhet där :) . Så mamma ja o Becka åkte till ättetorp o kollade på lägenheten . Den va fin o så . Men ja vet inte nu om ja vill flytta dit. Känner mig lite osäker.. Men ja ska tänka på saken. När vi varit där åkte vi hem igen. Becka och ja gick till Konsum för o handla lite potatis o sen morätter o ärter på burk . Som vi skulle ha till maten. Sen bar de av hem till mamma för o käka. När vi hade ätit drog vi upp till stan för vi skulle ta bussen hem. Men ja vart godis sugen så vi gick in på gottoteket innan vi åkte hem till Becka . Vi mötte mamma med ja på stan hon kom med panodil till mej. visst har ja en snäll mamma :D . Sen bar de iaf hem till Becka . O nu sitter vi här vid varsin dator och nördar oss.. just ja . ja såg nyss på film med :) Baksmällan. Den e bra . Den borde ni se ... Becka sitter o lyssnar på Green Day xD ... Undra om man ska gå o sova snart ? . Så huvud värken kan gå över snart. Har tagit en Panodil men den värkar inte funka . :( .  I morrn ska ja va med Becka om hon fortfarande vill va med mig vill säga.. Vi skulle fixa lite i hennes lägenhet :) . Kanske kan sova hemma hos mej i morrn ? :P Om hon vill .. Vill säga ? . Men nu verkar hon lite sur :( Men ja vet inte ?! . Nu mår ja faktiskt lite bätttre av Panodilen :) Tur ja inte åkte hem:)  ja har de faktiskt bätte här hos Becka ..



Becka Gumman Ja Älskar dej o jag är verkligen glad för att du finns här för mig.. Även ja kanske inte är den bästa vännen .. Så är du min bästa vän .. Du är den enda ja har kvar från barndommen . och det är ja glad över.. Visst vi har varit osams jävligt mkt.. Men vi blir alltid vänner igen till slut.. Du kan ju inte klara dej utan mej .. Ja kan inte klara mej utan dej heller ..  Jag är glad att vi e vänner <3 det är ja verkligen ja lovar. Du var den första av mina vänner som fick reda på att ja va gravid .. Du är min bäste vän och ja ville att du skulle få reda på de först av alla mina vänner <3 =) du betyder verkligen massa för mig . Jag skulle klara mej utan dej .. fan ja skulle må så jävla dåligt o fan mitt liv skulle va skit utan dej vid min sida :( . jag menar vartenda ord ja skrivet här bara så du vet.. Sitter här o får minnen från gamla tiden . hehe va roligt vi hade då. :) .  Jag älskar dej Rebecka Nelsen . Du är den bästa kompisen ja har <3<3<3 vill inte förlora dig ...





Nu ska ja göra annat. har fått skrivkramp hehe . ha de gött. BYE .... <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback