14/4

2010-04-15 @ 00:49:36
Hejsan.
Sitter här i soffan enu en kväll. Tårarna rinner nerför mina kinder. Känns som ja bor på ett jävla fängelse :( . Får knappt inte göra ett skit. Jag får ju inte ens gå ut ensam :S Inte ens ner till affären . Och den ligger precis neranför backen här. Får inte ens ha min pojkvän sova över här :( Tror dom ja kommer klara av o va utan honom i 3 jävla månader?. NAE skulle fan inte tro de.. Men älskling ska komma på lördag och hälsa på :) .

Vad har ja gjort idag då? . Blev väckt vid halv 9 i morse. För ja skulle duscha o de. Men han inte duscha för hade en liten hungrig Jacob och min hungriga mage. Klockan halv 10 var det planerings möte. vi planerade va vi ska göra typ. På lördag ska vi grilla :D fredag ska ja handla med Bende. På lördag kommer pappa och älskling med =)  
Bvc var här idag med =)  Jacob väger nu 4210 gram . :D han har gått upp 200 gram på 5 dar. Dom sa att de var jätte bra :D o allt såg bra ut som hon kollade :D  hihi . När hon hade gått så var de dax och ge jacob mat igen :P sen klä på sig utekläderna och gå till apoteket. vi skulle köpa salva till hans röda rumpa och lite andra saker. Efter apoteket gick vi runt lite o kollade i bebis butiker :D .  Jacob ligger just nu här bredvid mig i soffan och sover. Ska se om ja kan bära in honom i vaggan snart så ja med kan lägga mig. Jag börjar bli trött :/ och har ont i skallen med :( Längtar tills de blir lördag med.

Den 24 ska ja nog in till Norrköping om ja får. Elr ja ska fan in :P Ska till Media markt :D Ola ska komma dit o uppträda. och det får man inte glömma:P jacob ska ja ta med så klart :).
Men skriver mer i morrn :) ska ta o lägga mej nu
God Natt.. Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback