26/4

2010-04-26 @ 00:51:12
Ojdå. Nu är det snart en vecka sen ja skrev i bloggen :/ sorry allesammans. Men allt har inte varit på topp senaste tiden heller :( ja trivs inte att bo här på Villan. :/ känner mig låst :( och jah saknar alla där hemma :(

Just ja sist jag skrev skulle vi ju till BVC. Då vägde han hela 4360 och var 57,5 lång :) . Efter vi va på BVC åkte jag och jacob in till Norrköping med Isabell och Nelly, därför skrev jag inget den dagen. sen har ja väl mest bara suttit och tråkat vid datorn. har varit nära flera gånger på att börja skriva ett inlägg. Men ja har inte orkat sen till slut iaf :P

I Fredags så sov Robin här hos mig =) mys va de hihi. I Lördags åkte vi hem till isabell m familj :) vi pratade o hade trevligt. Förutom att Jacob va lite skrikig, :/ . men så fort vi kom ut så vart han lugn.Han ville åka bil:P hihi nerå. men sen på lördagen va älskling tvungen o åka hem:(. Idag sönda va ja inne i Norrköping hos pappa o Tina o hälsade på =) åt mat där. :) mums säger jah bara , Sen vid kvart 10 i 3 träffade jag Elin och Anna på stationen.  Följde Anna till tåget . Sen åkte Elin o ja till donken. Sen hem till mamma en stund. Sen vid kvart över 4 åkte ja ner till  stationen och träffade Robin <3 bussen hit gick 17.05. orkar inte skriva mer nu fan :( haha ja somnade nyss till så. ja skriver mer i morrn. Hade bra . pusshaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback