BB

2010-04-02 @ 22:15:24
Sitter här på BB. Seeegt  fyfan alltså. Vill hem..Men får inte förrän på Tisdag.
Jacob är nu 4 dar gammal :) o söt som socker :) INGEN FÅR TA HAN FRÅN MIG ...  Just nu ligger han i vagnen o sover. Vi va ute på promenad förut :) så skönt o komma ut en stund =) . Snart vaknar han tror jag och vill ha mat.  Sen somnar han igen hoppas jag så att ja får sova med. Jag är jätte trött :/ sitter o äter godis. Mums. Undra om ja ska lägga mej nu o se om ja kan somna, elr om han vaknar för de ^^ hehe . Neeh ska pröva. Skriver mer i morrn :)


min älskling har låånga fingrar o stora fötter :P hehe      

Kommentarer

Postat av: Caroline - mamma till Theodore

sv: Grattis :) Hoppas allt gick bra :) Visst är dom söta ? :D jag vart kär i dom när jag såg dom xD

2010-04-02 @ 22:24:48
URL: http://livetsomunggravid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback