gaah

2010-04-11 @ 01:11:30
hejsan hoppsan :P

sitter o gäspar för fullt här i soffan . Tänkte gå o lägga mig o sova. Men ja hinner väl bara somna så vaknar Jacob o vill ha mat. Han ligger i vagnen o sover nu . Men har inte ätit sen kl 18.00. så min kontaktperson sa att ja skulle väcka honom innan ja lägger mig så att han får äta med.  annars vaknar han väl i mornr bitti. Min bebis e duktig o sover hela nätterna ibland ^^ Idag har vi varit ute och gått igen :) Så härligt det är med promenad:) . Sen har ja packat upp alla kläder o lagt i lådor o så:) . Min toalett här i lägenheten e trasig med:( så ja vet inte var ja kan gå på toa :O . Hoppas den blir lagad snart :P hehe . Så har vi vart nere på coop konsum med o handlat :) .  Några vill att ja ska skriva en förlossnings berättelse , men ja e ju så dålig på sånt  . Men ja kan väl försöka :) hehe . Men de får bli när ja har tid. När man e här måste man ägna massa tid åt jacob. Så dom inte säger till soc att ja bara sitter vid datorn hela tiden. Inge bra ju :/ . Men ja sitter ju bara här när han sover typ. Ibland när han e vaken med . Men de borde man ju få göra:p hehe..
Ja längtar tills nästa helg . Då får ja ta emot besök:) så då kommer nog pappa hit =) . weej. Och ja hoppas Älskling kommer hit snart med :)

Ja kan berätta lite om de här stället ja bor på:P elr aa ja bor iaf i en egen lägenhet :) en 3a är det.
ja har eget kök toalett och vardagsrum plus 2 sovrum. men ett rum e tomt.

nej nu börjar Jacob vakna så ska stänga av här. skriver mer i morrn . bye bye .

Kommentarer

Postat av: Anonym

varför bor du på sånt hem? förlåt om jag är nyfiken men gillar din blogg o man blir ju nyfuiken när man inte får svar.. och varför vill de ta han ifrån dig? :O har du gjort nått olämpligt eller?Mvh

2010-04-11 @ 09:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback