Mobilen

2010-04-28 @ 00:23:09
Varför e de enklare o blogga frÅn mobilen? Jag tycker att de är mycket enklare ? Skriver från mobilen nu även jag sitter vid datorn :p Haha jag e väl knäpp kanske.

Ligger i sängen nu och ska snart sova. Jag e jätte trött. Idag har min pappa och pernilla och Alice varit här och hälsat på :) de va kul o få Träffa Alice igen :) har saknat den lilla skit ungen ju <3
Pappa o jag lagade mat . Elle de va mest pappa . Men jag kollade på hur man gjorde. Och så busade jag massa med alice. Haha vi satt i soffan förut o då helt plötsligt räckte alice ut tungan åt mig. :p vilken systerdotter man har. Hihi. Sen när dom åkte hem har jag bara tagit de lugnt .

I morgon kommer älskling hit :) de ska bli mys :) saknar fisen ju. På torsdag blir jacob 1 månad :o de känns som jag haft honom hela livet.

På torsdag ska vi till bvc igen :) sen kommer soc hit blä. Så då blir de möte. På fredag ska vi in till norrköping på hörselkontroll med jacob.

På lördag åker jag in till norrköping :) kolla in karusellerna o de :) Hihi.

Men nu ska jag prata lite med älsk innan jag ska sova. Pusshaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback