Söndag ^^,

2010-04-11 @ 18:48:08
Nu e ja vaken igen efter en liten tupplur :) den behövdes verkligen :) visserligen var de bara 1 timme men den behövdes :D Nu e ja nästan pigg igen :)  Sitter o kollar på tv. Ja har skit tråkigt. Finns fan inte ett skit o göra här i äggskallebyn xD . Ja e sugen på Pizza . Men ja får ju inte gå nånstans utan nån personal :S . De suger . Men det är bara första veckan ja måste ja med mig nån när ja ska gå ut. Min lilla skit ligger i vagnen och sover just nu :) ^^ Han lär väl vakna snart o vill ha mat och ny blöja . idag har vi varit ute o gått igen . fint väder :) så det var härligt att gå ut o gå:) Sen har jag väl inte gjort så mkt mer. Men nu ska ja väl se om de finns nåt o äta elr om ja kan få med mig nån o gå o köpa pizza :D .skriver mer i kväll kanske . byee .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback