SoooL :D

2010-04-12 @ 22:38:30
Idag har de varit het fantastiskt fint väder ute. Jag och en personal härifrån var ute och gick 1 timme idag :) så härligt var det :) När vi var tillbaka satte vi oss i trädgården och solade lite. Så häärligt. Ja satt i linne . Så varmt var det xD . Just nu sitter ja i soffan och ser på My name is  Earl och snackar med Älskling på msn . Hoppas han får komma o sova hos mej snart. Annars blir ja crazy :P hehe I morrn får ja se vad som händer . Blir väl o ta promenad igen :) ja måste ju gå ner i vikt nu så magen inte hänger så mkt:P haha .
Jacob blev 2 veckor idag :) fan va fort tiden går:O snart är han 1 månad :O  usch va trött jag är. Hoppas Jacob börjar sova hela nätter snart så ja får soova ^^  hehe det är många som tjatar om att ja ska skriva en förlossnings berättelse . Så ja får väl göra det nån dag . Men behöver hjälp av mina papper som ja fick från förlossningen och dom e hemma hos mamma . får be henne ta med dom när hon kommer o hälsar på mej  ^^  Jag saknar min Robin jätte massa :( Nu ska ja avsluta här o krypa ner under täcket tror ja :P Iaf ta med datorn in i sängen o lägga mig :) . skriver mer i morrn. ha de bra . godnatt allesammans ..

Kommentarer

Postat av: Fiviva

min yngsta är snart 1½år och sover fortfarande inte hela nätter, så jag hoppas det går bättre för dig.

2010-04-12 @ 23:06:53
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback