svar på frågestunden

2010-04-16 @ 00:22:07
1.Hur känns det att vara mamma? =)
Det känns helt underbart att vara mamma :) jacob är det bästa som hänt mig:) och ja ångrar verkligen inte att ja behöll honom <3 :D

2.Har du många regler du måste följa eller? Vilka?
Kan tänka mig att det känns väldigt kränkande att du knappt har nån frihet som du beskriver :/
Hoppas allt går bra iallafall :)


Nae inte så många regler .Ja du vilka va en bra fråga . ja minns dom inte hehe mitt minne är inte det bästa.
jo de känns kränkande. men från och med i morrn (fredag) får ja gå ut ensam och det :) så de ska bli skönt :) .
Tackar :)


3.Jag brukar läsa din bloggoch tycker att den är jättebra.

Tackar :)

4.Tror soc att du inte klarar av att gå ut ensam uatn dom?Vart i finspång bord du nu kan du inte berätta lite mer om hemmet och så?

ja vet faktiskt inte. Men första veckan var ja tvungen att ha med mig nån personal. varför vet ja inte direkt. ja vet inte vad området heter :P men på nanolfsvägen bor ja ^^ nr säger ja inte :D  ja va ska ja berätta om hemmet. hm. ja vet inte så mtk om de så ja vet tyvärr inte va ja ska berätta :( .

Kommentarer

Postat av: Anonym

ja skrev o fråga varför du bodde på hemmet, om du gjort ngt olämpligt eller så. varför sätter dom JUST dig där av alla unga mammor, eller mammor över huvudtaget? :S Någon kontakt innan måste du/ni väl hänt med soc som inte varit den bästa om de vill ta hän från just dig?förlåt om jag är nyfike, men kol o veta när ja läser din blogg o blir fett irriterade på dem :S

2010-04-17 @ 20:15:50

Postat av: Anonym

Undrar lite som personen ovan. Du är ju ändå en vuxen människa och ingen liten 15-åring. Verkar som du inte vet själv vilket är ännu mer skrämmande, men du kanske helt enkelt inte vill berätta vilket är förståligt iofs. Hur som, soc gör inte en sån grej med en vuxen (!) mamma utan anledning..

2010-04-18 @ 05:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback