23 februari .

2010-02-23 @ 16:58:49

hello mina vänner :) .

Sitter här o äter lite chips ^^ Och lyssnar på musik. Samt snackar  med älskling på msn som nyligen vaknat. haha jävla sömntuta :P

Robin och ja har varit tillsammans i 2 månader idag :) Älskar verkligen honom:D jag klarar mig inte  utan honom. Vet inte va ja skulle göra om han försvann:( .


Vet ni förresten va ja gjort idag :) ? . joo Ja va o kolla på lägenheten :D As najjs va den. Förutom köksluckorna . Dom var rosa :P inte så snyggt. hehe  Men om ja får lägenheten så går de ju o fixa :) .

I morrn ska ja till barnmorskan. Vi ska kolla in förlossningen o de . spännande ^^ hehe . Barnmorskan frågade om ja ville se en förlossningsfilm med . läskigt:P men kan va intressant jö . hehe . neeh nu ska ja typ göra nåt annat  . vet inte vad . men nåt kommer ja väl på :P kankse terra älskling lite :P hihi..

Pusshaj

(Robin ja älskar dej glöm inte det<33 )


Kommentarer

Postat av: Pernilla

Tänkt på att du är du och att du är en egen stark människa. Hur mycket man än älskar sin pojkvän så klarar man sig alltid själv. Man får aldrig glömma bort sig själv och vem man är bara för att man får pojk- eller flickvänn. Tro mig, jag har gjort misstaget och det är inte kul. Ha det bra med din älskling men glöm inte bort att du kan vara en stark tjej själv.

2010-02-23 @ 18:09:45

Postat av: Anonym

säger som pernilla och du har ju kunnat leva utan honom hitils ;D så , men jag förstår hur du menar , men du klarar dig utan :) hehe

2010-02-24 @ 18:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback