Alla <3 dag

2010-02-14 @ 01:30:10
Idag är det alla <3 dag. Och ja sitter här i soffan och ser på Disney Channel . Robin är på otten med sina vänner och han kanske kommer hit sen efter. Men han e väl för full  och går hem:( Men isåfall kommer han ju senare sen.


Idag har Robin ja o mamma kört hit min säng o lite saker från min lägenhet. Mamma vågar ju inte köra pappas bil. Så Robin ställde upp :) . Snäll han e min älskling :) .

Nu är ja i vecka 36 (35+3) snart är de dags för den lilla att komma ut :O ja e så nervös ^^ hihi . Men de ska nog gå bra tror ja :) .



Ja vet inte riktigt va ja ska skriva. men här kommer lite bilder på min sötaste systerdotter . Hon e bara för söt :D

alice ^^

sötnos <3

sötfiisen :D är hon inte för sööt elr :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback