länge sen .

2010-01-26 @ 04:23:16
länge sen ja skrev nu :P men börjar typ tröttna på o blogga :P Har aldrig nåt o skriva om :/ Händer inte så mkt i mitt liv nu :P  kanske blir mer sen när bebisen kommer ut . Om ja hinner sitta vid datan då vill säga :P hehe . men det är ju sånt som märks.

Sitter här i sängen och lyssnar på Spotify :) Är fortfarande hos killen :) . Mysigt :) Älskling och ja har varit tillsammans i 1 månad idag :D Igår mådde ja inte så bra :/ kände mig hängig o hade huvudvärk :/ Bara inte lillen vill komma ut :P Som therese trodde :P men de tror ja inte. det är ju lixom inte dax en så. Man går ju oftast över tiden med första barnet oxå . Så ja hoppas ja hinner hem innan bebisen vill komma ut . Hehe . Men de tror ja att ja gör . Älskling o ja ska äta kina mat idag elr vad de va :) mysigt hihi Bebisen rör sig o har sig i magen =) såå mysigt hihi me ibland gör de ont . Men sånt får man ju stå ut med . Elr :P? förlossningen närmar sig mer o mer . O mer nervös blir ja. shit .



förövrigt har vi inte gjort så mkt . Typ . iförrgår tror ja de va så käka vi pizza :) gott . Men fyfan va dyyyrt :O 80 kr för en pizza :O haha .


Jag måste hem idag :/ men ja kan inte . har inga pengar till bussen elr tåget. ja har tid hos barnmorskan på onsdag samt en läkartid . Och ingen vill hämta mig . Min mamma betalar bensin pengar :p så ja får väl se om ja kan boka om tiderna. :/ aoo. får hoppas de går . Annars vet i fan va ja ska göra :/ 

Nee nu ska ja sova . e trött . o ska upp skapligt i morrn . Skriver mer en annan dag. pusshaaj

Kommentarer

Postat av: Matilda - 19år & Snart 2barns mamma!

hehe ja verkligen :)

vad gör du uppe så här sent ? =)

2010-01-31 @ 05:15:52
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Postat av: Melinda

Åh vad mysigt med ytterligare en som är gravid! :) Min barnmorska har nog rätt, det kommer nog födas många barn i år! :):) När är din lilla bebis beräknad att komma? =) Min är i slutet av maj!

2010-01-31 @ 11:35:03
URL: http://pindilusen.blogg.se/

Postat av: Mikaela - ungmamma till nova

Grattis till graviditeten! :)

2010-01-31 @ 15:18:07
URL: http://jagochmindotternova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback